Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

MINI HAFCIKI-FINAŁ,WYMIANKI,PREZENTY

I tak oto nastapil final SAL-owych mini hafcikow zorganizowanych przez DENDROBIUM.Dziekuje za przemila zabawe.Moja wymiankowa osobka w tej zabawie byla Anja.Obdarowala mnie przepieknymi prezentami.Same zobaczcie co dostalam od Anji. Pan listonosz zadzwonil do moich drzwi i wreczyl mi paczuszke a w niej
pierniczki schowane przed domownikami i beda skonsumowane dopiero w swieta
Aniu wielkie buziaki za te cudownie piekna wymianke. Chce tez sie pochwalic wymianka ,o ktora poprosilam Ewe.Bardzo spodobaly mi sie jej ozdoby.Bardzo zapragnelam miec chociazby jedna z nich.Ewunia przyslala mi takie slicznosci
Ewuniu jestem bardzo,bardzo szczesliwa mogac cieszyc oko takimi przepieknymi ozdobami. A dzisiaj moje zdziwienie bylo ogromne.Dostalam przesylke a w niej
taki sliczny woreczek.Poczatkowo nie zwrocilam uwagi na karteczke,dopiero po jej odroceniu zobaczylam kto byl tym wspanialym Swietym Mikolajem.Otoz ten przesliczny woreczek dostalam od Dorris.Kochana dziekuje,zrobilas mi naprawde WIELKA NIESPODZIANKE Na koniec troche hafcikowo.Ukonczony obrazek z forumowego RR polecial dzisiaj w podroz
no i jeszcze troche bombek,ktore beda dolozone do prezentow rodzinnych
O kurcze,alem sie dzisiaj rozpisala,az za dluuuugi ten post.Mam nadzieje,ze wytrzymalyscie do konca. Bardzo serdecznie witam dwie nowe osobki,ktore do mnie zawitaly Perelkowy Zaulek i tychne.Mam nadzieje,ze zagoscicie u mnie na dluzej.A wam Kochane dziekuje za kazda wizyte i za kazde slowko ,ktore pozostawiacie. Pozdrawiam cieplutko w tym zagonionym przedswiatecznym czasie.Ania

21 komentarzy:

  1. śliczne prezenty otrzymałaś! bombki cudowne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prezenty :) Życzę Aniu Tobie wszelkiej pomyślności z okazji Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, zwłaszcza bombka!:) Pięknych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty!! Jeszcze raz bardzo dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile cudności dostałaś ! Pięknych, ciepłych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuda podostawałaś! :) Wesołych i Spokojnych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prezenty. A bombki... Cudo. Radosnych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dostałaś prezentów! Bombka Ewy szalenie mi się podoba. Aniu, życzę Ci radosnych, spokojnych swiąt i bardzo gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty piękne i wyjątkowe!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piękne rzeczy! A bombki Ci wyszły naprawdę pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Same śliczności dostałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne podarki dostałaś, a te od Ani dodatkowo smaczne:)
    Dziękuję za udział w naszym wspólnym wyszywaniu i raz jeszcze za otrzymaną przesyłkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne prezenty, o i moje ulubione bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych świąt Kochana! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt Aniu! Twoje gwiazdku juz zdoba moją choinke i stoik. Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny blog do obserwowania dzieł w Twoim wykonaniu ;) U mnie kolejne bombki (także dla bliskich). Wesołych Świąt, spokojnych, pogodnych, a w Nowym Roku spełnienia marzeń oraz kolejnych tak cudownych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie KOZA z ciebie. nie wiesz ze sie adresow nie pokazuje? nikt ci nigdy za to procesu nie zrobił? bo ja na miejscu nadawcy bym ci zrobila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za zwrocenie uwagi,nie pomyslalam o tym..

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ