Obserwatorzy

niedziela, 28 czerwca 2015

PRZERYWNIK - VERVACO 95 514

Koleżanka poprosiła mnie o wyhaftowanie pamiątki ślubnej.Wybór padł na Vervaco,bo bardzo podobają jej się te wzory.Haft zaczęłam w środę,bo chcę ją jak najszybciej skończyć,pomimo,że obrazek potrzebny jest na 28 sierpnia.Ale co z głowy ,to z myśli.Tym bardziej,że niedługo kończymy remont kuchni i trzeba będzie wziąć się za sprzątanie. Japonki na ten czas musiałam odłożyć. A teraz kilka postępów
brak zdjęcia z dnia dzisiejszego Dziękuję za wszystkie Wasze komentarze,jest mi bardzo miło,że do mnie zaglądacie. Pozdrawiam cieplutko Ania

17 komentarzy:

  1. Będzie piękna pamiątka.
    Też lubię wzory Vervaco i podobnie jak Ty jeśli mam coś do zrobienia to wolę zrobić to wcześniej i mieć to "z głowy" niż potem kończyć na ostatnią chwilę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się pięknie, trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie śliczna, vervaco ma ładne wzory. Szybko Ci jej przybywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę,że będzie piekny hafcik, juz widać jak dużo zrobiłaś. Hafcik równiutki i dokładny. super, czekam na dalsze odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzielam Twoją sympatię do wzorów Vervaco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie wyjątkowa pamiątka, te wzory są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z tych co Vervaco nie lubią. Jakoś mi te ich wzorki nie podchodzą w haftowaniu chociaż efekt końcowy jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam na swoim koncie ten obrazek i pamiętam, że mnie zmęczył :))) Nie przepadam za haftowaniem w sepii... Ale efekt jest. Szyk i elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne są te wzory, więc się nie dziwię, że padła na nie wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie się zapowiada, będzie przepiękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie pięknie :) Też wolę zamówienia realizować natychmiast, co innego może poleżeć i poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna pamiątka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czarujesz jak zawsze:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do sierpnia jeszcze kupa czasu - zdążysz na pewno bo masz turbo przyśpieszenia ;o)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ