Obserwatorzy

sobota, 3 grudnia 2011

A moze RR

Myslalam,myslalam i wymyslilam.Nie wiem czy to dobry pomysl...osadzcie same.Zapragnelam zorganizowac nastepny RR...Bylby odmienny tematycznie od wszystkich,ktore do tej pory ogladalam...A mianowicie warzywno-owocowy...
Mam dwa wzorki do wyboru,wszystko zalezy od Was kochane,ktory wybierzecie i czy wogole zdecydujecie sie na RR.Majac na uwadze inne Wasze zobowiazania proponowalabym 1.02.2012 jako date rozpoczecia(chyba,ze proponujecie inna)
A oto obrazki
Jak do tej pory chetne do haftowania tego obrazka sa:
pelasia
burana
Tami
Anja
Agneta
AgaPol
Ewa
ania2111
Misiabe
Judysia
Anenia
mamy komplet

i drugi
Chetne na ten to:
pelasia

u Kedziora
Agneta
Brakuje nam jeszcze pare osob.Poczekamy w takim razie do konca grudnia.Moze beda jeszcze chetne duszyczki,a jesli nie to odlozymy go na pozniejszy termin.Co Wy na to???

33 komentarze:

  1. Super te wzorki, ja bardzo chetnie pisze sie na nowy RR. Obydwa wzorki sa piekne ale warzywny bardziej mi sie podoba. Pozdrawiam. Ivona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie brałam udziału w RR, ale może na to pora? szczególnie, że cytrusowy mi do gustu przypadł... Jeśli wybrałybyście wzór z owocami - pisze sie na swoje pierwsze RR :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze uda sie zebrac dwa zespoly,po jednym na obrazek...Na te chwile brakuje nam po 9 osob...Jest weekend...Jutro Barborka...Mam cicha nadzieje,ze znajda sie chetne...Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu obserwuje RR i jestem zachwycona, choć nigdy wcześniej nie brałam w nich udziału. A teraz myślę że nadszedł już ten czas... Jestem za warzywniakiem :) Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja podziękuje, bo bym nie wyrobiła ;o( Najwcześniej to mogłabym dopiero zacząć jakiś RR w sierpniu ;o) Powodzenia ;o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie brałam udziału w RR ( może się skuszę )ale zdecydowanie pierwszy bardziej mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że na tą chwilę większość chętnych to początkujące w RR-ach (jak i ja)
    Ale te obrazki bardzo mi się podobają - oba. No, może odrobinę bardziej ten cytrusowy. I bardzo chętnie wzięła bym udział w tej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na bloga w sprawie wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czekam z niecierpliwością, będą świetne obrazki :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ladne obrazki, podobaja mi sie obydwa, cytrysowy jednak bardziej mily oku :) ale zglosilabym sie na dwa jak co, Bylyby dwa wesole akcenty w mojej klasycznej jasno brazowej kuchni :) Ale prosze uwzglednic, ze mieszkam nie w POlsce i to jednak troche dodatkowy koszt wysylki dla uczestniczek :( Wiec czekam na Wasza decyzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Agneto i ciesze sie,ze chcesz do nas dolaczyc.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj oj oj jak ja uwielbiam rr, kusi mnie owocowy, ale chyba trudny jest bardzo, tła za owocami trzeba haftować?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj , ja się bardzo chętnie zapiszę... tylko nie znam do końca zasad tej zabawy. Mimo to cytrusy aż się proszą o hafcik :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zostawiam swoj mail do nadeslanie wzorkow : agneta999@gmail.com
    Chociaz i zaczynamy dopiero w lutym, to juz po troche bede komplektowala material i niecie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kusicie tym cytrusami....

    OdpowiedzUsuń
  16. Pelasiu kochana ja również poproszę o wzór, lecę do Polski na Święta to porobię zakupy, bo u mnie dużo drożej , adres masz prawda ?
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tami agneta wzorki przeslalm.
    Haftytiny wzorki nie sa trudne,a tlo,ktore jest pod obrazkami to polkrzyzyki.
    Indzia babeczki nam sie koncza,to moze czas zaczac nastepny RR,zapraszam serdecznie.
    AgaPola zasady sa takie
    -kazda z nas zaczyna haftowac pierwszy obrazek na swojej kanwie
    -na wyhaftowanie jest przeznaczony umowny czas
    -posylamy swoja kanwe(bez mulinek)osobie,ktora bedzie nastepna w kolejnosci po Tobie
    -na wyhaftowanie kolejnego obrazka bedzie wyznaczony termin
    -ni i zeszycik na wpisywanie pozdrowien,bedzie to pamiatka po wspolnej zabawie
    Chyba niczego nie pominelam,jesli tak to prosze o dopisanie

    OdpowiedzUsuń
  18. To proszę mnie dopisać do tego pierwszego :) Już się cieszę !!!!
    Informację na blogu umieszczę jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm... mi się podobają obydwa zestawy, aczkolwiek nie wiem na czym takie RR polega, od niedawna bloguje ;) mógłby mi ktoś udzielić szczegółów?? :)

    http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Alutka ciesze sie,ze masz ochote do nas dolaczyc...zapraszam... w drugim poscie przed Twoim wpisem wyjasnilam zasady RR...

    OdpowiedzUsuń
  21. :( wzorkow zadnych jesce nie otrzymalam, Adres podalam prawidlowy

    OdpowiedzUsuń
  22. Agneto wyslalam ponownie...mam nadzieje,ze teraz dotra

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo chętnie przyłączę sie do pracy nad cytruskami.Będą pasowały do moich dekorów w kuchni.Pozdrawiam
    Ania
    anma@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak się cieszę, że tu trafiłam :) te cytruski strasznie mi się podobają. Właśnie rozglądałam się za jakiś rr bo został mi ostatni obrazek z innego do wyszycia więc jeśli mnie przygarniesz to chętnie dołacze do Cytrynowego RR :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli jest jeszcze miejsce na RR owocowe to ja się chętnie dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Judysiu witam i dopisuje do listy

    OdpowiedzUsuń
  27. Judysiu,Anju poprosze Wasze adresy,bo chcialabym Wam przeslac wzorek

    OdpowiedzUsuń
  28. No tak jak skleroza to na całego;) Mój mail:
    judytazakrzewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie, że macie komplet, ja mam już 3 rr więc musiałam odpuścić, życzę Wam miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja chętnie dołączę , jeśli jest jeszcze miejsce.Mój mail:25beata@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. buuuuuu dopiero teraz trafiłam i zobaczyłam rr cytrusowy !! świetny jest !!
    będę podglądać Wasze poczynania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny wzorek, więc chciałabym dołączyć do haftowania cytrusów, mój plan to wyrobić się w 3 miesiące, mam nadzieje że mi się uda. Mój meil joasia04@o2.pl. Bardzo dziękuje za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ