Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2011

SAL - propozycja

Ze wzgledu na mniejsza ilosc chetnych potrzebnych aby rozpoczac RR tego obrazka

proponuje SAL.Rozpoczecie rowniez 1.02.12.Data ukonczenia - brak,tzn nikt nikogo popedzac nie bedzie.Jak SAL to SAL.Ma to byc zabawa,z ktorej bedziemy czerpac przyjemnosci.
Obrazek bardzo mi sie podoba.Bede go haftowala,ale byloby mi niezmiernie milo,gdyby ktoras z Was do mnie chciala dolaczyc.W grupie zawsze razniej.
Z A P R A S Z A M
Jak na razie dolaczyla do mnie
Ewa
Editha
Obsesja Kasiulka
Mamuska73
Elzusia
Alcia
agnell
Halina-jetel

a moze i Ty bedziesz chetna do zabawy ZAPRASZAM

12 komentarzy:

  1. ależ Ty tych obrazków chcesz wyhaftować:D Powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje,ze ze wszystkimi dam rade...

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie. bardzo chetnie dołączę do SAL-u. Bardzo mi sie ten wzór podoba. Dopiero poczatkuję w blogowaniu, ale na pewno dam radę. Pozdrawiam. Czekam na wzór edith29@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ło matko, a czy mozna prosić o takie cudenka? Widze ze kilka jest takich obrazkow- na pewno sie skusze by zaczac-zawsze bedzie pewnosc ze czeka mnie do zrobienia taki cudny hafcik do kuchni:) Mój adres summer21@interia.pl -EWA

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego ja na ten blog tak późno trafiłam:( Czy mogę się do Ciebie dopisać i wspólnie wyszywać w SAl ten piękny kuchenny obrazek???

    Mogę się uśmiechnąć o schemacik na maila ten SALowy i ten RR-owy na który już grupa się zebrała???

    kasiulek17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez chce wyszywac ten obrazek i poprosze o schemacik na zuzia_m@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy wegetarianka może dołączyć się do wyszywania tych ślicznych warzywek?Bardzo proszę o schemat na maila
    elzusia@poczta.onet.pl
    Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy nie za póxno, ale też chętnie dołączę. Bardzo mi się podoba ten obrazeczek. Będzie idealny do mojej kuchni.
    Poproszę o schemacik- vsadowska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się przyłączę, jednak nie wiem kiedy rozpocznę wzorek... ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przyznać, ze szukałam takiego warzywnego wzorku, tym chętniej się przyłączam do zabawy. Bardzo proszę o schemat na maila: agnell@interia.pl
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo... to coś dla mnie.
    Jeżeli nie jest za późno to chętnie wezmę udział w tej zabawie.
    Pozdrawiam
    czahal@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, czy mogę poprosić wzór na maila? Bardzo mi się podoba ale chciałabym zobaczyć jaka jest wielkość żeby ocenić swoje możliwości.
    Pozdrawiam
    Edyta/edyta350
    edytaziecina@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ