Obserwatorzy

środa, 25 kwietnia 2012

KWIECIEN

Zbliza sie koniec miesiaca,wiec nastepny miesiczek skonczony.Udalo sie i jestem z tego powodu szczesliwa.Choc przydaloby sie aby doba miala nieco wiecej godzin,miesiac byl troche dluzszy a wyplata nieco lub duzo wieksza.No ale coz jest jak jest i nic na to nie poradze.A moj kwietniowy hafcik prezentuje sie tak


A tak wszystkie cztery

Brakuje nam 1 osoba na RR numer 2 i na numer 8 dwie osoby.Moze ktos sie zdecyduje,bo hafciki naprawde sa sliczne.
Dziekuje za Wasze wizyty i komentarze,sa one dla mnie wielkim bodzcem.Pozdrawiam slonecznie Ania

27 komentarzy:

  1. urocze są te miśki, a właściwie misie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodkie :) Skąd ty bierzesz takie fajne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam adres.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiak kwietniowy cudnie wyszedł:) A do obrazka nr 8 możesz mnie dopisać;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze misiaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Milutki misiek, zresztą pozostałe też :)
    A pod życzeniami i ja się podpisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam do Ciebie zaglądać, bo zawsze można sobie pooglądać jakieś urocze obrazki. Ciągle wyszywasz, coś robisz... Aż czuję się przy Tobie leniem, chociaż staram się codziennie coś tam zrobić...

    Piękne te misiaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jest bardzo milo za taka opinie,ale Ty tez tworzysz cudenka...

      Usuń
  8. Piękne te miśki. Świetnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosne misiaczki, super hafciki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te misiowe panienki- ślicznotki:)
    Do obrazka nr 8 także się dołączę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Pelasiu :) Wspaniały blog prowadzisz.Oglądam i oglądam. Misie są wspaniałe.I fajny pomysł,że jeden na miesiąc. Będę chyba coraz częściej tu zaglądała :) Tekla

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiecień piękny, a w komplecie jeszcze fajniej to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz tu jestem ale zapowiadam ze na pewno nie ostatni:)
    bardzo mi się misie podobają

    czaję się na 2 obrazek ale jeszcze nie brałam udziału w takiej zabawie i nie wiem czy podołam

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiaczki sa sliczne. Dziekuje za pamiec o mnie wzorek kuchenny przyda mi sie do kuchni dlatego na niego zaglosowalam. Podaje moj email: f_stop9@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale sliczne misiaczki, takie slodziutkie.
    Tez bym chciala zeby doba sie wydluzyla i miesiac tez :) :) : ) Serdeczne pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie się rezentują Twoje misiaczki!
    Ja również nie bałam udziału w takiej zabawie, ale brak mi czasu na wszystko więc nie chcę mieć dodatkowych terminów, zobowiązań.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już za RR dziękuję;D hafcik super! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te twoje misiaczki ..Ja to na RR nie potrafię się zdecydować ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violus kiedys trzeba powiedzie A,zapraszam...

      Usuń
    2. Aniu jeszcze nie tym razem , na SAl szybciej się zdecyduję ...Ale będę zaglądać i podziwiać wasze postępy ...Szykuję się do kiermaszu i nie za bardzo moge ...

      Usuń
  19. Cudny misiu ;o) Aniu będzie brakować kolejnej osoby, bo ja się jednak z RR nr 5 muszę wypisać ;o(

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczniutkie te misiaczki!!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ