Obserwatorzy

niedziela, 15 kwietnia 2012

Propozycja wspolnej zabawy

Moze stwierdzicie,ze oszalalam,ale znalazlam sliczne wzorki obok ktorych nie moglam przejsc obojetnie i pomyslalam sobie dlaczego nie zaproponowac wspolnej zabawy RR-owej.Mam wielka nadzieje,ze mimo tego,ze sa inne zabawy,w ktorych bierzemy udzial,to znajda sie chetne i na moja ,do ktorej serdecznie zapraszam.Na poczatek kilka obrazkow-propozycji.Zrobimy male glosowanie i zobaczymy,ktory,a moze ktore propozycje zwycieza.Na Wasze glosy i chec udzialu,ktore prosze zostawic w komentarzach bede czekala do 20 maja.Termin rozpoczecia zabawy proponuje na 1 czerwca.
A teraz propozycje
numer 1

numer 2

numer 3

numer 4

numer 5

numer 6

numer 7

numer 8

numer 9

Od koloru do wyboru.Tak wiec czekam na Wasze glosy.Prosze tez o powazna i przemyslana decyzje w checi wziecia udzialu w zabawie. i podejmowania decyzji.Pozdrawiam niedzielnie Ania
Zycze milego ogladania

41 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi szalenie podoba się nr 5 ;o) i jeśli nie wygra w glosowaniu to bardzo prosiłabym o jego wzorek ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się słowniki. Głosuję za propozycją nr 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko wybrać jeden- mi podobają się nr.9,7,3 i 2. Jeśli mam wybrać jeden i się na niego zapisać to wybieram numer 7.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się nr 8

    OdpowiedzUsuń
  6. HEjoo:0 zapisuję się z największą przyjemnością!:) głosuję na numer 2 i 7:0 pozdrawiam gorąco!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. oddaje swoje glosy na nr 4, 5, 6 i 8. takie wszystko do kuchni bardziej :)sliczne jest nr 7, i 9, ale nie mam dziewczynki, nie mialby zastosowanie, a pierwsze sa za trudne jak dla mnie, zbyt duzo szczegolow we wzorkach :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wybor, mi najbardziej przypadl do gustu nr.8, ale ja bym bardziej sie pisala na Sal niz RR bo moje koszty wysylki sa za drogie a juz uczestnicze w jednym RR.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ciężko wybrać. Ale ja byłabym za numerem 1 i 6.
    Chociaż tak naprawdę to wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chętnie haftowała 4,5,6,7 i na tyle RR bym się zapisała:D Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja chętnie bym sie na trójkę pisała, aczkolwiek reszta tez mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już podawałam swoich faworytów, ale teraz oficjalnie :)
    1,3,4,5,6,8. Tylko kochana proszę trochę czasu na skompletowanie mulinek :)
    A tak w ogóle to zauważyłam, że wcale Ci nie pomagamy :) bo wiele z Nas też ma kilka obrazków na oku, a myślałam, że tylko ja nie posiadam silnej woli :P

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja glosuje na nr 1 i 3 :) tylko nie wiem czy mogę się zapisać ponieważ mieszkam poza Polską :( No ja to nie ona tylko on :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej Nas jest spoza Polski :) więc myślę, że Pelasia Nas przygarnie :)

      Usuń
  14. ja najbardziej chcialbym nr 2,bo postanowilam sobie miec cala kolekcje slowinkowa

    a innych moglabym poprosic schemaciki ? tak na zas

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przygarnęłabym 4,5,6,i 9 ale na RR to głosuje na 9
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne wzorki chętnie wzięłabym udział w RR-kach z numerami 1,2,3,4,7 i 9 jeżeli któryś z tych wygra to chętnie się przyłączę do zabawy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, wzory są cudne, od dawna przyglądam się schematowi 3, ale wszystkie są przepiękne, ale kto chciałby wyszywać ze mną w relacji Polska - Francja, przy niebotycznych cenach przesyłek? Ale kibicuję z całego serca. Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Obłędne wzorki udało Ci się znaleźć.
    Bardzo żałuję że nie mogę się przyłączyć do zabawy:(
    Trzymam za Was kciuki.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  20. Propozycję na RR są rewelacyjne. Na pewno znajdzie się sporo chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja głosuje na 4 choć wszystkie są śliczne. A czy można dostać wzorki????? Anka robotkowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Kochana za zaproszenie do zabawy RR-owej, ale niestety troszkę mam planów krzyżykowych i tym razem się nie zapiszę aby później nie zawalić zabawy.

    Natomiast jeśli można poprosić o schemacik nr 5 to będę wdzięczna, jeśli nie to też rozumiem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne wzory, moje typy to 1, 2, 3 Jeśli się uzbiera chętnych to mogę w trzech brać udział. Do czerwca powinnam już mieć wole od RR-ów.
    Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  24. 8 jestem na niego chętna w 100 %:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. 1,3,5,6 ze szczególnym uwzględnieniem 5 i 6. Te podobają mi się najbardziej:). Jeśli uzbiera się chętnych, to mogę wziąć udział w dwóch, ale wolałabym, żeby chociaż jeden z nich dotyczył 5 lub 6:).

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli zostanie wybrany obrazek nr 1 lub 2 (na które głosuję), to bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakikolwiek obrazek by wygrał i brakowałoby Wam jednej osóbki to na mnie możecie liczyć-dołączę się,gdyż widzę ,że na 8 jest mało chętnych

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym się pisała na 9 :) jakby coś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisałabym się na nr 4 lub 5, zależy który miałby więcej głosów.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie będę się zapisywać na rr - mam już ich kilka zaczętych i mogłabym nie dać rady.. Poza tym w czerwcu urodzi się nasze Maleństwo i ... nie wiem jak będzie z czasem.. Chciałabym się jednak uśmiechnąć o wzorki poza nr 2 - uczestniczę w rr właśnie z tymi obrazkiem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdybyś była zainteresowana wzorkami z serii A dictionary of ... mam kilka wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się zapisuję na 3,4,5

    OdpowiedzUsuń
  33. mi sie podoba 3 i 7 i mogłabym to haftować od czerwca :)tylko nie wiem czy się jeszcze załapię...

    OdpowiedzUsuń
  34. niektóre zestawy widzę pierwszy raz. sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam, jeżeli mogę zagłosować to głosuję na 1, 2, 3, 6 i 9, z chęcią wezmę w nich udział
    pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja głosuję na numer 5 i 8. Pierwszy raz widzę te wzory i bardzo mi się spodobały ;-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ