Obserwatorzy

czwartek, 19 kwietnia 2012

RR moje propozycje

Male sprawozdanie z glosowania.Na dzien dzisiejszy sytuacja przedstawia sie tak
numer1 zdobyl 9 glosow
i tyle jest potrzebnych do wyhaftowania tego obrazka.Mialybysmy komplet.
numer 3 zdobyl 8 glosow
numer 4,5 i 6 zdobyly po 7 glosow
na numer 6 tez mialybysmy komplet
numer 2 zdobyl 6 glosow
numer 7,8 i 9 zdobyly po 5 glosow
Niektore osoby oddaly glos i na numer 1 i 6 ,i dlatego te dwa obrazki maja komplet.Nie wiem jednak czy chcialyby haftowac oba .Bardzo prosze te osoby o podjecie decyzji,czy decyduja sie na wziecie udzialu w dwoch RR-ach czy tylko w jednym i w ktorym.
Caly czas jeszcze mozna oddawac glosy.Zapraszam wiec bardzo goraco wszystkich chetnych na wspolna zabawe.Ania

12 komentarzy:

  1. Ja jestem chętna na wszystkie, które wypisałam, na początek może być 1 i 6 a resztę jak się zbiorą chętne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały czas licze na trójkę, jak bedzie komplet... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu szczerze mówiąc ja podobnie jak Tami chętnie przystąpię do zabawy niezależnie od obrazka bo wszystkie są przecudne:) Jaki by nie wygrał to ja się piszę nawet na dwa lub trzy naraz;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wpisuje się na listę rezerwową niezależnie od obrazka, gdyby któraś osóbka by się Wam wykruszyła

    OdpowiedzUsuń
  5. Do 3 Wam jednej osóbki brakuje-jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się mogę zapisać na kilka RR, jeśli wygra któryś na który głosowałam (a jak Wam będzie kogoś brakować do innego to chętnie się przyłączę) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pisałam, zarówno 6, jak i 1 mi pasują i w obydwu z chęcią będę uczestniczyć:). Jak zbierze się komplet na 3 lub 5, to chętnie wezmę udział we wszystkich czterech:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam udział w "1", a jeśli zbierze się komplet na "2", to również zamierzam uczestniczyć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli nr 5 dojdzie do skutku to wystarczy mi tylko ten jeden. Podoba mi się też 4, ale wolałabym nie zaczynać naraz dwóch RRów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to są te RRy wszędzie widzę i podziwiam... jeszcze żadnym nie brałam udziału musze chyba poczytać. A tak przy okazji to zapraszam do zabawy PodajDalej http://tworzycha.blox.pl/2012/04/Podaj-Dalej.html#ListaKomentarzy zostały jeszcze 2 miejsca
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak pisałam, jestem chętna na numer 1 i 6.
    Wezmę w nich udział.

    OdpowiedzUsuń
  12. Potwierdzam udział w 1, 2, 3 i mogę poczekać aż się komplety zbiorą w 2 i 3 bo rozumiem że w 1 jestem. :)))

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ