Obserwatorzy

wtorek, 15 maja 2012

FILIZANKA

Jest mi bardzo przyjemnie goscic u siebie Asie B i Edyte G.
Chcialabym Wam pokazac jeszcze cieplutka,tyle co skonczona filizaneczke.Skonczona,bo w tych hafcikach nie ma konturkow.Tak przyzwyczailam sie do nich,ze teraz obrazek wyglada jakos tak golo.No ale widocznie tak ma byc.Filizaneczka bez konturkow nie wyglada zle,jak dojdzie do niej reszta to zobacze jaki bedzie efekt.

Mialo byc jeszcze wyhaftowane ciasteczko,a ze doszla nam jeszcze jedna chetna duszyczka to na filizaneczce konczy sie moja czesc.Tak wiec kanwa jest gotowa do drogi.

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajna filiżanka...lubię właśnie z takich pić kawkę....mmmm... i jeszcze to ciasteczko !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi się spodobała, że też się za nią wzięłam:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszła,ja zaczęłam wyszywać ramkę dookoła
    po komunii ,czasu teraz trochę jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a kotki też są bez backstitchy, a fajnie wyglądają:D myślę, że będzie ładnie! Filiżanka prezentuje się ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna filiżaneczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeslicznie wyszla ta filizaneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska , taka mieć z porcelany ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności:) a ja kocham porcelanę. Aniu też się cieszę,że będziemy znowu razem haftowały. Było drzewo, jajo wielkanocne, motylek a teraz samplerek domowy czyli już troszkę nas łączy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta filiżanka:)Ciekawa jestem jak całość się będzie prezentować. I dzięki za gościnę;) na pewno często będę tu zaglądać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolejny fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super.Wczoraj zaczęte,dziś skończone.Jesteś z napędem nuklearnym.Podziwiam:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczniutka filiżanka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam filiżanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna, chętnie wypijałabym z niej poranną kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna chociaz backstitches przydałoby się.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ