Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

OBRAZEK MAJOWY

Zbliza sie koniec maja, wiec moj majowy obrazek jest ukonczony.Tak jak poprzednie haftuje sie go bardzo przyjemnie.

Dostalam dzisiaj kanwe od Tami z kociego RR-a.Jutro kotek wskoczy na tamborek,a w srode wysle go w dalsza podroz.

Bardzo goraco chce powitac Haftowane prezenty,Hanie i Kajke.Dziewczyny czujcie sie jak u siebie.Ciesze sie ogromnie,ze do mnie zawitalyscie.
Chce rowniez pieknie podziekowac za Wasze komentarze.Nie wiem czy wiecie, ale sprawiaja mi one WIELKA RADOSC.

11 komentarzy:

  1. Piękny! Te obrazeczki mają to coś, co sprawia, że chce się jeszcze i jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten majowy kalendarz (;

    OdpowiedzUsuń
  3. I zaraz czerwiec wskoczy na tamborek. Swoja drogą to niedawno zaczynałyśmy a tu już piaty miesiąc za nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jeszcze nie zaczęłam ;( Śliczny! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś czarodziejką-szybko Ci idzie. A komentarze to Wszystkie chyba sprawiają radość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Twoją pozytywną energię, zawsze coś się u Ciebie dzieje i tempo zawrotne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny obrazek. Jego urok tkwi w prostocie. Podziwiam tempo powstawania wszystkich Twoich hafcików :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, tempo masz niesamowite, a na dodatek wszystko wychodzi śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale polecimy z tymi kotami;) a kalendarzowy hafcik śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten majowy hafcik:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten obrazek, ja jednak nie mogę się za niego zabrać, jakoś nie mam weny... zrobiłam ramkę i tyle by tego było... może w weekend coś się uda :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ