Obserwatorzy

sobota, 12 maja 2012

SAL,SAL,SAL

Nie wiem kiedy ja to wszystko wyhaftuje,ale zapisalam sie na dwa SAL-e u Agnieszki.Ale powiedzcie same czyz propozycje nie sa sliczne.

Na drugi to juz mialam chetke od dluzszego czasu,ale zawsze na przeszkodzie stalo 'COS".Tym razem wspolne haftowanie bedzie motywacja,aby wreszcze hafcik byl takze i w moim dorobku.

Moze znajda sie tez chetne aby razem z nami wspolnie wyhaftowac tak piekne hafciki.Pozdrawiam cieplutko,choc pogoda za oknem niezbyt ciekawa.Ania

10 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że się skusiłaś. To bardzo ładne wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeka Cię pracowity okres:) Ale efekty będą zachwycające!
    Wszystkie wzorki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam to samo hi,hi hi.
    Uściski.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzorki, szczególnie damulka przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wzorki. Dużo pracy, ale będzie efekt.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te wzorki, podziawiam Cię za tyle zabaw w których uczestniczysz, jak Ty to ogarniasz czasowo, ja to bym chyba spać nie mogła:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w haftowaniu tych cudności :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzorki cudne,ale ja boję się już gdzieś zapisywać, bo jeszcze mam do zrobienia dwa obrazeczki RR. Kiedyś skuszę się na te Madame. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. udanej zabawy zwariowana hafciarko! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ