Obserwatorzy

piątek, 6 lipca 2012

NASTEPNY

Tak jak obiecalam dzisiaj nastepny hafcik z tego samego RR-a lecz na kanwie Tiny.

I cala kanwa prezentuje sie tak

Wiedzialam,ze Tina stawia krzyzyki odwrotnie niz ja.Poczatkowo to byla dla mnie droga przez meke.Ale dalam rade.Jeszcze pare kanw Tiny i zapomne swoich xxx,a oto nie trudno.
Dziekuje za wszystkie komentarze i odwiedziny.Wiem,ze niektore z Was nie moga zamiescic komentarza.Jaka jest tego przyczyna nie wiem.
Zycze slonecznego,bezdeszczowego weekendu.Ania

30 komentarzy:

  1. Te hafciki są po prostu rewelacyjne! Ślinka mi leci na widok tortu. ;-)Aniu, co to właściwie jest RR? Bo wiesz, ja jestem nowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż potrzebnego jest do RR? Oczywiście kilka osób :) potem wzór, który zawiera tyle elementów ile osób bierze udział w zabawie. Każda z osób wyszywa pierwszy fragment i wysyła pocztą do następnej osoby, kolejna osoba haftuje nastepny i posyla dalej.I tak az do wyczerpania obrazkow,czego efektem jest otrzyman z powrotem w calosci wyhaftowana kanwa :) Na wyszycie takiego kwadracika jest określony czas.

      Usuń
  2. Dziewczynu! Czy Wy jecie, śpicie, robicie coś poza haftem? Jestem Waszym stałym kibicem i podziwiaczem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam o to zapytać kiedy Ty to robisz kobieto??? I pięknie i w takim tempie - podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu codziennie i na ile mi czas pozwala,dzieci malych juz nie mam,wnukow tez jeszcze nie ...

      Usuń
  4. dziękuję za cudny obrazeczek, niech pocieszy Cię fakt, że ja przeżywam to samo z Twoją kanwą:)) też zapomnę o swoich xxx i w ten sposób znowu będziemy haftować każda inaczej:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje,pewnie do tego dojdzie...

      Usuń
  5. Piękny hafcik. Szybka jesteś. Kiedyś uczyłam haftu krzyżykowego leworęczną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne jak Ty to robisz że tak szybko zasuwasz z tymi hafcikami :) fajna zabawa z tymi RR-ami kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają RR :) mkniesz jak burza :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż nabrałam ochoty na ciasto

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowicie zapowiada się ten RR :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu nawet inne xxxx ci nie przeszkadza i pędzisz jak szalona z xxx ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej ileż słodkości i jak tu być na diecie, kiedy tyle apetycznych ciasteczek u Ciebie. Cudne te hafciki. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny cały ten obrazek! ja się zorientowałam w połowie robótki, że moje własne półkrzyżyki wychodzą mi w odwrotną stronę niż krzyżyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny słodki hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny i coraz bardziej mi się podoba ten wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny torcik!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Macie problemy z krzyzykami w inna stronę??? Powróccie wzór i kanwę o kąt 90 stopni, czyli bokiem haftujcie. A póżniej obróccie go spowrotem i zobaczycie, że krzyżyki będą wyhafcone w przeciwległą stronę i równiutko :)
    Aniu hafcik wyszedł Ci super, jagbyś zawsze haftowała leworecznie :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ten wzorek - nie widziałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żeby mnie tak szybko i pięknie szło haftowanie...:) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie Ci idzie! jakbyś brała udział w jakimś xxx maratonie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny i smaczny obrazek!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie się zapowiada cały RR :)

    OdpowiedzUsuń
  22. słodkie te Twoje hafciki.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne obrazeczki, chyba nie znam tego wzoru ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Superowe ciasta i ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ