Obserwatorzy

wtorek, 25 czerwca 2013

POSTĘPY

Dzisiaj pochwalę się tylko jednym hafcikiem z RR sercowego.Powstał na kanwie Judytki i już powędrował w świat.Prezentuje sie tak
i cała kanwa
Cały czas powstaje moja Zima.Na dzień dzisiejszy,czytaj rano godzina 4,30 było tyle
Zdjęcie robione w świetle lampy,więc jego jakość niezbyt zadowalająca.Do tej pory hafcik już nieco urósł.Haftuje się trochę monotonnie,choć teraz będzie trochę zmian w kolorach,tak więc będzie bardziej ciekawie.Haft ma 15 kartek,ja kończę pierwszą(już a może dopiero?). Coś ostatnio mam lenia na pisanie i to z tego powodu niezbyt często piszę na blogu.Starość dziewczyny,starość, a co będzie póżniej strach pomyśleć. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze.Jesteście bardzo,bardzo kochane,że jeszcze macie ochotę mnie odwiedzać.Obiecuję poprawę.

19 komentarzy:

  1. w nocy kochana się śpi:) a hafty cudne!Bardzo jestem ciekawa zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 4:30??? Siedziałaś do tej godziny, czy sie o niej obudzilas? Bo ja jeszcze za mloda jestem na wstawanie, ale i za stara na takie zarywanie nocy:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstaję do pracy o 4,15 i mam jeszcze 20 minut na haftowanie...

      Usuń
    2. O boziu! Sama wybralabym 20 min snu a nie xxx:P Oj, musisz bradzo lubic xxx:)

      Usuń
  3. Mam pytanie: czy rozpoczęłaś, czy zakończyłaś haftowanie o 4.30? Tak czy siak, jestem pełna podziwu. O 4.30 mam najciekawsze sny :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Zima to jest dopiero projekt! Będzie fantastyczny obraz.Czekam na kolejną odsłonę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. STARUSZKO:)))hafciki cudne:)te RR-Y to takie małe dziełka sztuki:)kochana jesteś z tą sową,ale jakiś błąd się wkradł i nie mogę ani powiększyć ani wydrukować wzoru:))ale bardzo Ci dziękuję za Twoje dobre serducho:))))STARUSZKO:))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, nadłubiesz się tych hafcików...robisz, robisz i w świat:)... a zimę chyba ciężko robi się latem, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam sentyment do "RR miłość". Haftowałam go też wspólnie z dziewczynami. Od roku mam go w całości. Jest taki kolorowy. Przyjemnie się go xxx.
    15 kartek haftu?? Dzielna jesteś. Będę podpatrywała jak powstaje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śłiczny hafcik RR . Podziwiam za chęci wyszywania tekiego kolosa ,

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz ciekawiej się zapowiada ten zimowy hafcik :-)Na pewno będę kibicować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 4,30 właśnie się obudziłam dzisiaj o tej godzinie i zastanawiałam się wstanę i co będę robić?
    jesteś niesamowita a Twoje prace są takie piękne że nie można oderwać oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. szyj,szyj kochana,piękne hafciki

    OdpowiedzUsuń
  12. ta zima będzie cudna ale przybywa jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam mocno kciuki za obraz zimowy! Będzie piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Odszukałam sobie w Twoich poprzednich postach cóż to ma być za zima - cuuuudna! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ