Obserwatorzy

sobota, 11 stycznia 2014

JAPONKI I KAWUSIE

Wszystkiego dobrego w Nowym 2014 Roku.Zyczę samych pięknych chwil,spełnienia marzeń i planów. Japonecze wciąż przybywa,choć nie tak szybko jak chciałabym,ale i tak jestem zadowolona.Skończyłam właśnie cztery kartki(dwie z nich miało niezbyt dużo do haftowania).A tak wygląda część drugiej Japonki
A z kawusiami zbliżam się do końca.Została mi do wyhaftowania jeszcze jedna i jeden z UFOK-ów będzie ukończony. 11 kawusia prezentuje sie tak
Witam nową obserwatorkę.Jest mi bardzo miło Cię gościć. Kochane dziękuję za wszystkie życzenia.Całusy Ania

26 komentarzy:

  1. Neked is Boldog új évet kedves Ania! Gyönyörű a himzésed!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zaczęłam pierwszą kawkę, a u ciebie już jedenasta :)
    Japoneczka coraz bardziej mi się podoba - piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haftowanie takimi żywymi kolorami jest bardzo przyjemne, mam nadzieję, że dla Ciebie też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft, śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pracochłonny haft, ale już sporo zrobiłaś!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo, duży obraz, to dużo czasu zabiera. Ale efekt będzie oszałamiający, cudny jest ten wzór, będę to powtarzała do znudzenia.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie się wyłania Japoneczka, i wymaga sporego skupienia! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. kawusie są śliczne ale te Japonki nie wiem jak nazwać tak bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie zawsze kolorowo! Piękne postępy :)
    Pozdrawiam i życzę wspaniałego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna Japoneczka. Czekam na kolejne jej odsłony.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ,,
    Śliczne są te japoneczki ,
    Ciekawi mnie całość ,

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, cudnie już wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Japonki mnie zachwyciły, super wzór wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Z UFOKami też sobie poradzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. japoneczki powalają :) i gratuluje zaparcia kawowego :) ja wciąż tkwię na 4tej :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie się prezentuje ten haft! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach te ufoki spędzają sen z powiek :)) Japonki rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne postępy! Życzę wspaniałego Nowego Roku z mnóstwem czasu na xxxx. Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Japoneczki coraz piękniejsze;
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne te Twoje cudeńka!
    Bardzo podobają mi się cieniowania w haftach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe! Chyba więcej słów nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo piękny , kolorowy i egzotyczny haft , mało sie takich widzi na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Soczyste kolory, uwielbiam takie :)

    Zapraszam do siebie :)
    http://igla-i-nitka-malowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyszłam w odwiedzinki; jakże u Ciebie przytulnie, cieplutko i kolorowo. Dziś żałuję, że jakoś przestałam wyszywać, ale może znowu kiedyś...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDĄ WASZĄ WIZYTĘ I ZA KAŻDY POZOSTAWIONY KOMENTARZ